Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Autor
Krassowska-Mackiewicz Ewa
(2)
Pastuszak Magdalena
(1)
Sikorski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Ewa Krassowska-Mackiewicz ukończyła japonistykę na Uniwersytecie Warszawskim w 1994 roku. Przez rok była na stypendium na Uniwersytecie w Hiroshimie przyznanym jej przez Japońskie Ministerstwo Edukacji. Od 1997 roku związana jest na stałe z PJATK, gdzie jest pracownikiem Katedry Kultury Japońskiej. Zajmuje się metodologią nauczania języka japońskiego, e-learningiem, kaligrafią i rozmaitymi aspektami kultury japońskiej. Autorka poczytnych książek do nauki języka japońskiego.


Podręcznik języka japońskiego dla początkujących jest napisany w przystępnej formie tak, aby każdy zainteresowany nauką tego języka mógł samodzielnie poznawać kolejne zagadnienia gramatyczne, próbować swoich sił w zaproponowanych ćwiczeniach oraz sprawdzić wyniki swoich prób w załączonych rozwiązaniach. Między wyjaśnieniami ściśle gramatycznymi autorka zamieściła wiele ciekawych uwag dotyczących współczesnych zwyczajów językowych Japończyków. Opanowanie materiału językowego z tego podręcznika pozwoli nabyć umiejetność wyrażania swoich myśli i uczuć po japońsku. Załączony słownik japońsko – polski (rozszerzony dwukrotnie w nowym wydaniu) pozwala na konstruowanie jeszcze bogatszych wypowiedzi. Wraz z kolejną częścią („Język japoński dla średniozaawansowanych” oraz „Podstawowe znaki japonskie” Wydawnictwa PJATK) przygotowuje do egzaminu kompetencji z języka japońskiego Nihongo Noryoku Shiken na poziomie N5.
Podręcznik ten pokazuje, że japoński język mówiony wcale nie jest trudny, zwłaszcza dla Polaków!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Ewa Krassowska-Mackiewicz – ukończyła japonistykę na Uniwersytecie Warszawskim w 1994 roku. Przez rok była na stypendium na Uniwersytecie w Hiroshimie przyznanym jej przez Japońskie Ministerstwo Edukacji. Od 1997 roku związana jest na stałe z PJATK, gdzie jest pracownikiem Katedry Kultury Japońskiej. Zajmuje się metodologią nauczania języka japońskiego, e-learningiem, kaligrafią i rozmaitymi aspektami kultury japońskiej. Autorka poczytnych książek do nauki języka japońskiego.


Podręcznik ten skierowany jest do wszystkich uczących się języka japońskiego na poziomie średniozaawansowanym, którzy są już gotowi do samodzielnej pracy nad językiem i pogłębiania wiedzy we własnym zakresie. Nowa forma (inna od dotychczasowych książek Wydawnictwa PJATK: Język japoński dla początkujących i Język japoński dla śreniozaawansowanych) jest dostosowana do potrzeb odbiorcy, który poszukuje wyjaśnień coraz bardziej skomplikowanych i zaawansowanych gramatycznie tematów. Choć kolejność prezentowanych zagadnień opiera się na stopniu ich trudności, to uczący się może wybierać tematy dowolnie według potrzeb i traktować podręcznik jako słownik konstrukcji gramatycznych i partykuł.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dr Magdalena Pastuszak – wykładowca wydziału Sztuki Nowych Mediów
Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Uzyskała doktorat z grafiki
na Uniwersytecie Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie. Absolwentka Akademii
Sztuk Pięknych w Krakowie. Członek Stowarzyszenia Międzynarodowego Triennale
Grafiki w Krakowie oraz Związku Polskich Artystów Plastyków.
Zajmuje się grafiką interdyscyplinarną, projektowaniem graficznym, alternatywnym,
grafiką wydawniczą. Ma na swoim koncie około 100 zrealizowanych projektów
okładek do książek. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy Art Directora
w agencjach reklamowych. Projektowała dla takich firm jak: Compensa, Heros, Pepe
Jeans, Super Pharm, Galeria Mokotów, Lucki Strike, Ballentines, Frosta, Puegeot,
Computer Land, Polsoja, Moderna, Energizer, Nestle, Johnson&Johnson, Kubiak
Production, PKO B.P., Cussons, Janssen Cilag, Cadbury, Colgate, Palmolive, Lays,
Raiffeizen Bank, Era, Orange, Plus, Sony Ericsson, Winiary, Gerber. Współpracowała
przy reklamach telewizyjnych i radiowych.
Nagrody i wyróżnienia: wyróżnienia za logotypy: Idea 97, ASP, PKP; pierwsza
nagroda za logotyp Muzeum Lniarstwa w Żyrardowie; fotografię w kategorii
„Prawdziwy mężczyzna” – „Taste Life Johnnie Walker 98”; oraz serię plakatów „Love
Mother Earth” – Japonia; pierwsze i drugie miejsce za kampanię społeczną „Daj im
przyszłość – rodzinne domy dziecka”.


Książka jest przeznaczona dla wszystkich osób, które chcą zrozumieć czym jest
kreatywność
. Przedstawia w sposób prosty, uporządkowany i klarowny wszystkie
dotychczasowe aspekty dotyczące tego tematu oraz nowatorskie przemyślenia
autorki. Książka powstała głównie z myślą o studentach uczelni artystycznych jako
pozycja wspomagająca przedmioty takie jak: projektowanie graficzne, grafika wydawnicza,
fotografia i reklama, jednak potrzeba zrozumienia istoty kreatywności
obejmuje wszystkie artystyczne przedmioty – włącznie z nowymi mediami.
Z książki korzystać może każdy, bez względu na wiek i wykonywany zawód –
w pracy i życiu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ksiazka omawia najwazniejsze zagadnienia kształtowania interakcji człowiek-komputer,
wystepujace podczas projektowania produktu informatycznego.
Przedstawione sa metody stosowane kolejno podczas okreslania wymagan, projektowania,
testowania i oceny rozwiazan interfejsu uzytkownika. Przyjety sposób
prezentacji materiału podkresla, ze wysoka jakosc uzytkowa produktu informatycznego
nie wynika wyłacznie z wykorzystania nowoczesnych technologii, ale
jest przede wszystkim rezultatem umiejetnego zastosowania odpowiednich form
współpracy z uzytkownikami na wszystkich etapach prac projektowych.
Omówione zagadnienia dotycza przede wszystkim graficznego interfejsu uzytkownika
oraz interfejsu WWW, ale przedstawione w ksiazce ogólne zasady projektowania
sprawdzaja sie takze w odniesieniu do innych rodzajów interakcji uzytkowniksystem.
Ksiazka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków zwiazanych z informatyka
i jej zastosowaniami, ale moze byc takze przydatna menedzerom projektów
odpowiedzialnym za zapewnienie jakosci produktu informatycznego oraz za organizacje
współpracy z uzytkownikamipodczas realizacji róznorodnych przedsiewziec
informatycznych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej